פרופ' אש: "אנחנו מחכים שהחיסונים יעשו את שלהם"

    אסתי פלד No Comments on פרופ' אש: "אנחנו מחכים שהחיסונים יעשו את שלהם"

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש בשיחה עם 'קול חי': "אנחנו בדיונים אם להגביל יותר את ההתקהלות ואנחנו גם מחכים שהחיסונים יעשו את שלהם"

    נחמן אש צילום: פלאש 90
    9:42
    03.05.24
    הרב אייל אונגר No Comments on למה חשוב לי לדעת מה חושבים עליי

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    מנכ"ל משרד הבריאות, פרופ' נחמן אש מביע תקווה שהחיסונים ישנו את תמונת מצב התחלואה: "אני מרוצה מקצב ההתחסנות, הייתי שמח אם היה יותר", אומר אש.

    בשיחה עם אבי מימרן במהדורה המרכזית, אמר אש: "הגרף של המאומתים עולה, מבחינת התחלואה הקשה הוא יותר מתון. אנחנו עושים הרבה מאוד בדיקות, גם בדיקות מהירות, מסכות, והקפדה על כללי הריחוק. אנחנו בדיונים אם להגביל יותר את ההתקהלות ואנחנו גם מחכים שהחיסונים יעשו את שלהם".

    "בוודאי שנצא מזה", מוסיף מנכ"ל משרד הבריאות: "זה תלוי מאוד במבצע החיסונים, אני מרוצה מקצב ההתחסנות, הייתי שמח אם היה יותר. אנחנו מחסנים בערך מאה אלף איש ביום. יש עלייה בקצה גם של החיסון הראשון, אם כי במספרים הרבה יותר נמוכים. אני מאמין שנגיע למספרים שיורידו את התחלואה ואני מקווה שזה יהיה בקרוב".

    עוד הוסיף פרופ' אש: "יחד עם זאת, התקופה של פתיחת שנת הלימודים, בהחלט מדאיגה ומהווה סוג של סיכון מחושב בהיבט של התחלואה. אני בהחלט מסתכל על המספרים יום יום בתקווה לראות אותם משתפרים".



    0 תגובות